13 April

Idag regnar det och det ska regna hela dagen enligt väderprognosen, så trist. Men jag passar väl på att tvätta så är det klart om skulle bli fint väder imorgon igen för då vill jag vara ute :D.


Vi var ju som sagt upp till svartnäs igår och när vi ätit klart och skulle till och fika så ringer min telefon, det är Emma som frågar "Kommer du ner till korset och hämtar mig, bussen har ju redan kommit?" Jag var ju helt inställd på att hon skulle komma idag, så gissa om jag blev förvånad...men som tur är så bor ju mormor och morfar i Enviken så då fick Emma gå dit och vara där tills vi kom ner från svartnäs igen. Och hon hade sån tur att mormor och morfar skulle grilla så hon fick mat där :D:D. Idag så gör hon inte många knop hihihii Just nu ligger hon uppe och tittat på Twilight för andra gången sen igår, tror hon läst klart 4:e boken också, det du Sara :). Sara är i Vansbro på sitt första LAN, hoppas hon har roligt. Tindra sover mest idag med, tror hon är inne i någon form av sovperiod. La henne natten igårkväll ca halv 10 och sen sov hon till halv 10 idag, med en matning vid 7. Man ska ju inte klaga på att hon sover men känns lite konstigt samtidigt, men när hon är vaken så är hon väldigt vaken, jätteglad och med i matchen, så därför tror jag inte att man behöver oroa sig så mycket .....
  

Mollys bur är klar och vi hann inte ens öppna burdörren innan hon hade hoppat in i skuffen och väntade på att få gå in i buren, tror hon saknat den :)


Ha en bra dag i regnet :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har bara sett twilight 9 gånger nu =) Två denna helg XD men fortfarande lika bra! hihi. Det är bra att hon har läst ut boken nu då, men jag trodde inte att hon skulle läsa så fort, haha.

2009-04-14 @ 00:05:26
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

JA nog tror jag att Mollygumman saknat SIN bur hihiih..... Tack för igår z3z3z3z33z3<3<3<3<33<33

2009-04-14 @ 13:04:05
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0