14 April

Lite bättre väder var det ju idag så det blev en promenad, så skönt och Emma följde med :D. Nu tror jag att sovperioden på dagtid är över, för idag så har Tindra varit vaken jättemycket.


Emma blev lite avundsjuk på Tindras nya badcape så hon fick låna den lite, hihihi
Söt eller hur :D

Idag så blev det bestämt att vi sätter gärdesgård i sommar. Jag är så glad för jag tycker det är jättefint men det är inte Sara och Emma, dom tycker inte alls att det är fint men men alla kan ju inte vara nöjda jämt hihihihii.

Tindra såg precis till så att Emma fick lov att duscha en andra gång idag, Emma skulle kramas lite och då spydde Tindra ner henne helt, stackars Emma........ Men storsint som hon är så gosar hon med lillasyster ändå just nu :)

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Ohh såååå söt Emma är hihihi

2009-04-15 @ 13:16:35
Postat av: Emma

men kunde du inte göra små kort när du har ett av världens fulaste på mig???



aja hon är äckling! <3

2009-04-15 @ 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0