21 April

Ännu en dag med sol och tyvärr blåst. Men man måste ju ut ändå när det är sol, eller hur? Så vi packade fikakorgen och promenerade ner till verkstaden där Tommy och Jonas håller på att lackera Jonas tävlingsbil, gissa om dom blev glada när vi kom ner :). Jonas ringde efter Jessica oxå och när hon kom så fikade vi tillsammans med farfar :), sen satt Jessica och jag och tittade på när Tommy och Jonas förberede det sista bilen skulle in i lackboxen. 

Bäst jag håller i mig när du går så fort :D.

Nu medans Tindra sover så ska jag passa på att kolla på fotokursen som följde med kameran och se vilka finesser som kan vara bra att lära sig hihihiii och det är nog jättemånga :D

Ha en bra dag i vårsolen :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar Tindrisen och dig med <33

2009-04-21 @ 20:25:37
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

men sötnosen då :)

2009-04-22 @ 20:45:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0