28 April

Igår när jag var ute och gick så hittade jag en tuva med vitsippor, jag tycker dom är så vackra så jag kunde inte låta bli att plocka dom :P


Lekte lite med kameran medans jag väntade på att Tommy skulle komma hem och fick detta superfina kort på Molly


Vi var upp till svartnäs igår och hämtade hem "monsterjam" och då passade jag på att ta lite kort på lillkillen, Anneli ville ha kort på honom så hon kunde byta ut kortet i annonsen på blocket eftersom han är så pass stor att han ska säljas nu, så om någon är intresserad...... Han är så söt och så full i bus.....
 
http://www.blocket.se/vi/21260218.htm?ca=6_s

Tindra är riktigt envis, igår när vi åkte hem från svartnäs så tyckte hon det var tråkigt att åka bil, så hon grinade HELA vägen hem, det tar ju ändå ca 40 min....... men bara vi kom hem och kunde lyft ur henne ur stolen så var hon som en solstråle igen. Hon har gjort om sina sovrutiner lite igen, nu tycker hon inte att det är morgon förrän vid 9 och mamma klagar inte hihihihi. Idag ska vi inte göra många knop här utan bara mysa och ta det lugnt


Ha en bra dag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

grattis i efterskott vinkar meja! så skönt att hon inte vill ha morgon förrän nio, förstår att du är glad över det lite avundsjuk

2009-04-28 @ 09:40:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

haha Tindra är en liten busunge ;D ååh har monsterjam kommit tillbaka nu XD haha

2009-04-28 @ 12:00:37
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för en trevlig kaffestund och för korven!!!! Det smakade gott!!!!

2009-04-28 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0