3 April: Kväll

idag så har vi köpt en systemkamera, något som jag velat ha i snart 20 år och nu äntligen så har jag fått en :D:D, tack raring <3

Snygg eller hur, och verkar superbra, så nu ska det bli fina kort hihihiii, bara jag lär mig den ordentligt :D.

Färgade håret på Sara idag och hon blev rätt så bra, dock så blev hennes toppar lite gula. Gjorde om Emma oxå och det blev mycket bättre, fortfarande gult men inte orange som hon var tidigare så nu får båda två tvätta med silverschampoo så är det gula borta på några tvättar :D.

Vi ska ha dopkaffe i bystugan imorgon så vi var och dukade där på eftermiddagen. Fick hjälp av Tommy, mormor, Sara, Emma och Kristian, Tack så jättemycket för hjälpen. Och så gjorde vi klart tårtorna så dom får mysa till sig tills imorgon, dom blir godast då :D, Malungstårta mums........

Idag så somnade Tindra faktiskt redan halv 10 så skönt för henne, hoppas hon sover hela natten oxå :). Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

God natt.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: elmida.se

Skoj med dop!

Vi har vårat i morgon, bättre sent än aldrig....

Nån ska orka hålla guldklimpen under dopet oxå, han är TUNG nu haha

Hoppas ni får en riktigt bra dag!

Kram!



PS! Jag vet en till unge som är gul i håret.....

2009-04-04 @ 08:50:35
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0