8 April

När jag skulle skriva detta inlägg så fick jag syn på att jag skrivit mars i rubriken flera dagar, hihihiiii, tror att jag skyller den förviringen våren hahahaa, nu har jag iallafall ändrat till april :D.

Tindra sov rätt så bra inatt, hon vaknade vid halv 2 och fick mat sen sov hon till 6. Men hon sover desto mer nu idag, har väl inte varit vaken mer än ca 1,5 timme åt gången. Dock så har jag hunnit ta lite kort ändå på henne hihihii
  
Är ju så roligt att leka            Måste smaka lite bara            Där är ni ju, kom hit
med fingrarna       
                                                            
Såg det där med att använda ammningskudden som stöd på en annan mammas blogg och nu är det mycket roligare att vara på golvet. Tack för tipset Camilla :D.

Nu håller Tommy på och river i taket över bron, så att han kan sätta upp markisen för det ska ju bli strålande sol under påskhelgen och då blir det väldigt varmt där ute :) inte för att klaga på värmen men det ska bli skönt att kunna få lite skugga där oxå hihihiii.

Ikväll så ska vi på babysim och det ska bli så roligt, återkommer om det imorgon :D.

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tindra är sööt!

2009-04-08 @ 14:09:41
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

ja nu får vi hoppas på sol i Påsk hihihi <3<3<33<333

2009-04-08 @ 21:14:05
Postat av: elmida.se

Det är perfekt med amningskudden på golvet.

Sen när de tränar på att sitta är den jättebra att lägga som en korv som tippskydd =)



Ha det så bra!

I kväll kommer din mellanfis hit och sover över ;)

2009-04-09 @ 10:06:12
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0