12 Aug.

Imorse kl 5 så vaknade Tindra och var så arg och ledsen, hon måste ha drömt något otäckt, men efter lite tutte så somnade hon om och då fick hon ligga kvar mellan mig och Tommy, är ju så mysigt när hon sover mellan oss :D. I övrigt så har hon sovit ganska bra inatt. Tyvärr så vaknade jag med värk även idag. Men igår så kom min MANDUCA på posten och gud så BRAAAAA den är, fast jag hade så ont igår så kunde jag ändå ha henne på magen i över en timme utan att jag kände av hennes vikt, helt underbart :):D:) TACK snälla Camilla för att du tipsade om en ergonomisk sele.




Idag så ska vi åka till Leksand och "känna och klämma" lite på en Sea Ray 268 (om vi ska ta hem en båt från USA så är det en sån) så vi får se hur den känns i verkligeheten, så att en är lika bra som vi fått för oss på alla korten vi tittat på :) och enligt Holkens utsaga hihihii. Och så blir det väl att vi går in på Claes Olsson, vi måste bunkra upp med glödlampor, eftersom dom ska sluta sälja såna fr.o.m. 1 sept ...... och dessutom så har dom rea nu så vem vet, det kanske följer med lite andra saker hem samtidigt hihihihiii, skulle behöva en lite större kastrull bla.

Nej nu ska jag äta frukost och sen ska vi åka. Ha en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att du har hittat en sele som sitter bra :)

haha vad ni håller på med dessa båtar.. men men^^, puss <3

2009-08-12 @ 12:49:18
Postat av: Camilla

Härligt att selen är så bra =)

2009-08-15 @ 00:32:19
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0