13 Aug. Dryyyyyyg dag

Idag så har Tindra varit gnällig och krånglig hela dagen. Började redan imorse men då gick Tommy upp med  henne så jag fick en halvtimme för mig själv och jösses vad sköööönt det var. Hon har gnällt och kinkat och krälat och dragit i mig hela dagen, inget är riktigt bra... phu..... och därimellan så har hon överöst mig med pussar. Och så är hon jättemammig så, så fort jag försvinner ur synhåll så skriker hon i högan sky och det spelar ingen roll vad Tommy gör, stackarn. Men när hon är glad så säger hon bapa bapa och när hon är arg så säger hon maaaaaaama maaaaaama, så charmigt eller hur...

Mormor och morfar var hit en stund och fikade och då fick mormor också en massa pussar, så nu behöver hon inte tvätta sig ikväll hahaha.

Tommy håller på och monterar in spottarna ute på trappen så nu får vi lyse där och det blir så fint :D.

Så här har det sett ut hela dagen...




Nu ska jag ta min gnällspik och sätta henne i badet före kvällsgröten, ha en trevlig kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja TACK så väldigt mycket för alla pussar Tindra och tack för en trevlig fikastund!<3<3<3<33

2009-08-13 @ 18:55:46
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Sara

hon såg iallafall glad ut på kortet :) puss <3

2009-08-13 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0