23 Aug.

Natten var helt ok, Tundra somnade kl 8, vaknade halv 2 och åt och även mellan 5 och halv 6, och sen var det dag kl 7 som vanligt. Tror man kan ställa klockan efter henne hahaaa. Tommy säger att han sover riktigt bra nu i vattensängen bara han kan hålla sig kvar i den hihiii. Han har ju en förmåga att ligga väldigt nära kanten och så även i morse, vilket gjorde att när han vände på sig samtidigt som jag satte mig i sängen med Tindra så höll han på att ramla ur, han tittade upp på mig med vild panik i ögonen och höll sig krampaktigt fast i sin kudde, som om den kunde hålla honom kvar, som han själv sa så kom ju värsta flodvågen och försökte kasta ur honom..... men han lär sig nog :). hahahaaaa. Själv är jag mycket bättre i rygg och axlar, kan faktiskt röra mig obehindrat på morgonen nu för tiden och behöver inte börja dagen med en treo heller längre, jätteskönt :D:D.

Idag så kommer alla mina stora barn hem, först så kommer Emma nu vid halv 3 och sen kommer Sara och Kristian kl 8, längtar efter dom allihopa jättemycket. Vill ha en stor kram när ni kommer :). Sara har visat hennes och Kristians schema och om det inte blir några ändringar så är det ett jätteskönt schema med korta dagar och inte så många håltimmar heller, sen var hon snäll och tog fram Emmas schema också och det såg också väldigt bra ut, hoppas att det inte blir några justeringar.

Har hunnit koka krusbärskräm och krusbärsmarmelad på förmiddagen, det blev jättegott :). Ska försöka koka sylt och saft på hallonen i början av nästa vecka så det blir gjort :).

Sötnosen har missuppfattad hur man leker med bollen...

Fundersam....


Ha en bra dag:)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon lär sig nog det bär med bollen sen :)

Du får väl inte sätta dig så hastigt i sängen då :D

Ja när vi kommer så får vi ha kramkalas :) <3

2009-08-23 @ 13:55:10
Postat av: mamma

Hon gör väl som Molly och Pia hihihi

2009-08-23 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0