25 Aug.

Usch vad jag har varit och är trött idag :(, natten var bedrövlig. Tindra var vaken typ varannan timme och och höll på och knölade därimellan, så jag sov inte så mycket inatt, men hoppas verkligen på en bättre natt som kommer, dock så har hon knölat även nu sen hon somnade, förstår inte varför......

Men Tommy har varit en raring och hjälpt till att städa hela huset idag så nu luktar det gott här inne :). Mormor och morfar var här och firade Kristian (som fyller år imorgon), vi åt tacopaj och holländsk chokladkaka, så gooooooottttt.

Efter att dom åkt så satte Tommy igång och maskerade 2 hjälmar som han är nere och lakcar nu, men Emma och jag fick ställa upp som provdockor :). Emma tycker att vi ser ut som 2 svampar, vet inte om jag håller med men snygga är vi inte i dom hahahaa


Men här är det en liten goding.....


Sov gott :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mormor

Jätte SÖTA är ni ju. Tack för igår puss puss

2009-08-26 @ 08:40:37
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni såg ut som svampar! tur att det inte är ni som ska ha dom :) Tindra är söt :) <3

2009-08-26 @ 08:44:14
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0