1 dec

Jaha då är det bara 23 dagar kvar till julafton nu då ..... och för ett år sedan så gick jag på föräldraledigheten, tyckte det var så skönt att få vara hemma och pyssla men hade lite panik över att inte hinna göra klart inför julen eftersom jag trodde Tindra skulle komma vilken dag som helst, så blev det dock inte :O. I år så försöker jag få till  lite mysstämmning här hemma men hur jag än beter mig så får jag inte riktigt till det :(. Är det någon som har några tips så är dom mer än välkomna :D.

Idag så var jag till tandläkaren igen, hade ett litet hål till som behövdes lagas och så hade jag lite tandsten som dom tog bort och det säger jag bara ANVÄND TANDTRÅD VARJE DAG, FÖR FY F-N VAD ONT DET GJORDE NÄR DOM TOG BORT DEN. Men nu är jag iallafall klar där för i år och så bad jag dom kalla mig nästa år.... :) Bra eller hur? hihihiii

Imorgon så blir det lugnt här hemma, men eftersom dom lovat fint väder så ska vi försöka vara ute så mycket som möjligt och jag håller tummarna för att det kommer lite mer snö, för då kan Tindra få prova pulkan som hon fått av farmor och farfar. Just nu så är det 8 grader kallt, huuuuuua

Är supertrött så jag ska gå runt i huset och blåsa ut alla ljus som jag tänt, ta ut Molly och väcka Tommy som slocknat i soffan, sen bär det av mot sängen, hoppas bara lillpluttan sover länge till innan hon vaknar för mat, eller så vore det bra om hon gjorde det nu och sov till morgonen... hahahaa...vilken önskedröm :D. Såg förresten julkalendern imorse och gud vad jag önskar att dom sände någon av de gamla i repris istället för dessa nyproducerade dåliga historierna, kommer ni ihåg Teskedsgumman? eller Trolltider? eller Kapernaum? Dom var ju så BRAAAA !!!!!!!!

Nej nu får ni sova så gott :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja kalender var BRA förr <3<3<3

2009-12-02 @ 10:08:00
Postat av: emma

tog du saras design?:p haha

men greveholm ska de va ! :D

2009-12-02 @ 13:29:06
Postat av: Sara

jaa kapernaum! och greveholm :D

2009-12-02 @ 18:57:39
URL: http://inthesky,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0