12 dec

Men jösses vad tiden går fort, insåg precis nu när jag skrev datumet i rubriken att det är bara 2 veckor kvar till jul och Tindra blir 1 år .... hur ska jag hinna med allt????

Idag så skulle jag klippa Anneli och när hon ringde på eftermiddagen för att bestämma vilken tid hon skulle komma så talade hon om att när jag klippt henne så skulle hon och jag åka in till stan och äta och umgås bara hon och jag, så det gjorde vi :D. Vi var på kina och åt och det tog sin lilla tid för vi hade så himla mycket att praqta om och jösses vad vi skrattade :D. Det var så trevligt, TACK så jättemycket <3 Tindra var hemma med Tommy och det hade gått jättebra :D, dock så vaknade hon till när jag kom hem så det vara bara att börja med att gå in och ge henne bröstet, men det är så mysigt. Hon ligger liksom och kramar bröstet och knorrar medans hon äter, lilla gullungen <3<3

Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och sedan krypa ner i sängen :)

Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa snart är de jul :D hihih.

Va bra att du hade roligt <3

2009-12-12 @ 23:20:34
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0