14 dec

Ja så var det Lucia igår och nu är det bara 10 dagar kvar till julafton :P.

Kan ni förstå att så fort jag varit borta en kväll så blir det superkaos hemma. Tindra sover inte vare sig på kvällen eller på natten utan gnäller och gråter hela tiden enda gången hon inte gör det är när hon ligger i min säng på min arm men så kan varken hon eller jag sova, TYVÄRR för då skulle det ju underlätta. Börjar verkligen tycka att det är inte värt dom få kvällarna med egentid iallafall, för efter en sån får vi ju "lida" i ca 1-1,5 vecka varje gång :(.

Jaja idag så kommer iallfall alla stora "barn" hem och det ska bli så mysigt, tror vi ska tända en brasa och mysa framför, ska nog be Tommy köpa marsmellows så kan vi grilla dom :D. Men undrar vad jag ska orka laga för mat då, har ingen som helst inspiration för matlagning idag. Gjorde en kycklinggryta till Tindra imorse och den blev riktigt god :). Börjar bli tomt i frysen med mat åt henne :(.

Nej nu har jag inget vettigt att skriva mer, det blir mest svammel hihihiii. Ha en skön dag :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka L G

Heey!

Vad tycker du om bilderna på det senaste inlägget?

Ha de fint. (:

2009-12-14 @ 11:10:56
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Carrou and the Bird

Åh vilken julmysig blogg du har! :D Kram

2009-12-14 @ 11:23:59
URL: http://carrou.blogg.se/
Postat av: Sara

åhw Vi kom inte :( Men vi kommer imorgon och då får jag mysa med dig istället :) <3

2009-12-14 @ 18:28:03
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0