17 dec

Igår så var vi bara hemma och pysslade, jag håller på med en grej som inte riktigt vill bli som jag vill att den ska fungera :(. Höll på hela dagen igår och sydde på den och idag när jag testade den så håller den inte riktigt måttet.....frågan är väl om det är fel tyg som jag använder mig av, ska kolla lite på vad det skulle kosta att köpa in rätt tyg, och prova igen... får jag bara iden att fungera så skulle det vara världens grej som jag tror att andra oxå skulle vara intresserade av, hmmm jaja får försöka hitta rätt tyg :D.

Idag så är Tommy till stan och ska hjälpa mamma och pappa att hämta hem en bäddsoffa :D och här sitter jag hihih. Imorgon så ska vi in till stan och handla en massa :P, tycker inte att det är så himla roligt att springa i affärer men det måste ju göras :). Bl.a så ska vi köpa lite saker så vi kan göra julgodis i helgen :D och sen så skulle vi ha städat så vi kan julpynta, får väl se om jag kan lura dom andra i familjen att hjälpa till så går det så mycket fortare :D. Ska be riktigt snällt :).

Imorgonkväll så ska dom stora barnen på bio och Kristian ska köra så Tommy behöver inte åka in och hämta dom, så skönt tycker han :), men lite konstigt kändes det när dom kom och frågade om dom fick låna bilen...... hua så stora dom har blivit och då måste ju jag ha blivit jättegammal oxå och jag som fortfarande känner mig som 17 år och okysst... hur går det till då hahahaaa fast å andra sidan så har jag ju dagar när jag känner mig som hundra oxå så snittåldern kanske blir rätt ändå hahahaaa

Ha en skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att hon iaf sover hela natten. även om ni måste börja tidigt.



vi sov till 9,30 idag! så skönt för mig. men han va vaken till 11 igår!! vägra sova. så han va väl slut idag antar ja..



vi ska ut med hunden då han vaknar. å sen ska ja försöka åka upp till globen. behöver ett plagg och strumpbyxor till ikväll. skulle shoppat i veckan. men eftersom ja haft huvudvärk så blev det inte av.. så stress idag! vi ska på mannens julmiddag med jobbet. man vill ju vara sådär extra fin :P



ska du inte med barnen på bio? =) va ska dem se? hoppa du får en fin dag å super fin helg! kram!

2009-12-18 @ 12:28:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: mamma

ja då kan du ju tänka dej hur gammal jag känner mej ibland <3<3<3

2009-12-18 @ 12:56:22
Postat av: mamma

ja då kan du ju förstå hur gammal jag känner mej ibland hihihi 3<3<3

2009-12-18 @ 12:57:36
Postat av: Sara

haha mamma du ska bli gammal nu :) hihi <3

2009-12-20 @ 19:33:21
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0