2 dec

Vaknade upp till ytterligare en solig och kall dag, men idag så skulle vi vara hemma hela dagen så vi hann vara ute och njuta av den. Tindra fick provåka nya pulkan på frosten som låg på gräsmattan och det tyckte hon var roligt för så fort man stannade så sparkade hon med benen och grymtade, fick dock inget bra kort på henne i pulkan så det får ni vänta lite med att se :D. Efter lunchen så passade vi på att gå en långpromenad och jag tror att även Molly tyckte det var superskönt trots tröjan hihihihiii.

Vi har även haft första matvägrargången här hemma, Tindra toltalvägrade äta kvällsmaten.... tur att hon åt vällingen vid läggdags iallafall :D.

Vill säga: Stort tack till min gullunge Sara för att du gjort bloggen så julig och fin. Blev jättenöjd med den :D.

Den här underbara utsikten har vi från vårat vardagsrum


Nu ska jag gå och sova, hoppas ni får en fortsatt skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fin bloggen är nu :) Fint med en julig design :)

2009-12-02 @ 23:13:23
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Det är verkligen vackert väder nu, KUL att testa pulkan också. Här har vi ingen snö än, hoppas den kommer snart :)



Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)



Jag önskar dig en härlig kväll!

2009-12-03 @ 20:17:45
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0