23 dec

Natten var helt fruktansvärd, vi var mer vaken än vad vi sov, så fy vilken urusel start vi fick på våran "jul" :(.

Vi skulle vara nere hos mormor & morfar vid 12 och äta lunch och då fick Tindra en hysterisk gråtattack och det slutade med att jag var tvungen att tvångshålla henne i sängen så hon var tvungen att slappna av så hon kunde sova och så fick hon äta efteråt istället, tyvärr så sov hon bara 40 min och det är lite lite, men iallafall så när hon ätit så öppnade vi julklapparna och det var jätteroligt :D. Dom stora tjejerna fick kläder, smink, pengar, godis mm, Tindra fick kläder, leksaker, böcker och Tommy och jag fick nya telefoner och stjärnor till köksfönstren och jag fick dessutom ett presentkort hos en frisör, TACK snälla för den underbara ideén, ser verkligen fram mot att få bli snygg i håret igen :D. Mormor & morfar fick en fotobok som handlade om Tindras utveckling de 11 första månaderna och jag tror att vi alla blev väldigt nöjda idag :D:D. Tog en massa kort som jag inte fört över från kameran än men det kommer :D.

Imorgon så kommer farmor & farfar hit och äter jullunch och så får barnen sina julklappar av dom sedan är det dags att köra in de stora tjejerna till deras pappa för julfirande med honom, farmor, faster, ingifta farbrodern och kunsinerna och då får dom ännu fler paket :). Det är nog en av fördelarna med att ha skilda föräldrar hihihiii.

En riktigt God Jul önskar jag er alla :D.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sara

haha jaa vi får mycket paket i flera dagar ;) hihi.

Hoppas Tindra blir bättre på sovandet snart!

Va bra att du också blev nöjd :) <3

2009-12-23 @ 22:03:46
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Hoppas ni får en mysig jul trots trötthet. Här började julafton 05.15...



Kram

2009-12-24 @ 07:06:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Tittar in och önskar er en god jul :)

2009-12-24 @ 07:38:32
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina

God jul!!!!! =) Kramar

2009-12-24 @ 09:03:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0