24 Dec: JULAFTON :D

Ja så var det Julafton idag då :D. Tindra vaknade supertidigt men var väldigt trött så jag skyndade mig att söva henne i vagnen och så gick jag och la mig igen, och fick på så sätt sova ca 1,5 timme till, men sen var det dags att kliva upp och göra allt det där som man ska göra på julaftonsmorgon ni vet hihihhiii, bla koka tomtegrött :), iår så fick jag göra den på Soyamjölk, lät en kanelbit koka med och det blev helt ok :D.

Vi hade Tindras farmor och farfar här på jullunch och efter maten så hade vi en lite julklappsutdelning, efter det så körde jag in tjejerna till stan eftersom dom skulle fira jul med pappans släkt :D. Tyvärr så fick vi inte se Kalle iår eftersom våran dekoder är trasig och vi inte har 1-2:an, dessutom så är det första året sen separationen -95 som jag inte tillbringade med mamma och pappa, känns jättekonstigt och inte alls som julafton :(, men men nästa år så blir det som det ska igen :D. Tydligen så var det lite småkaos här hemma medans jag körde tjejerna men men så kan det ju vara hihihiii, (hade dock gärna varit en liten fluga).

Imorgon ska här bakas för nu är det bara 1 dag kvar innans Tindra fyller 1 år, jösses vad fort tiden har gått ..... vill stanna den NUUUUUU så jag får en chans att hinna med, vill INTE att hon ska bli stor redan nuuuu :(.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på en bra natt :D

Sov gott och en riktigt GOD JUL önskar jag er alla :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja kändes jättekonstigt att inte vara med dej på julafton gumman älskar dej!!!!

2009-12-25 @ 09:59:10
Postat av: sara

Vadå för kaos?^^ <3

2009-12-25 @ 18:38:25
Postat av: Nina

men en gång är inte så farligt. theo drömmer så mkt mardrömmar nu tycker ja. vet inte om det är mkt intryck. så ja vaknar att han skriker till. ibland är han så ledsen så att han somnar inte förrän han sover med oss. tur att man har stor säng..



men i natt tex så sov han till 6. då fick han välling å sen sova i vår säng. å sen sover han till 9. sover han i sin egna så sover han till 7-8.. å ja är iiiiiinte en morgon människa. så jag gör så lite för min egen vinning skull..



hoppas det löser sig iaf för er. man vill ju kunna sova ok. gör ju så mkt. sover hon i sitt egna rum? om hon har ett alltså?



ledsen för det sena svaret. varit sååå dålig på att svara på alla kommentarer. tänkte kolla igenom alla nu.. hoppas du haft det super iaf. krams

2009-12-26 @ 22:18:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0