29 dec

Idag så har Tommy och jag varit på stan och vi hittade två par byxor och en mysoverall på rean :D. På väg hem så gick vi in på Hemköp för att handla lite småsaker och då fick vi syn på att dom sålde ut julskinkan för 10 kr per kilo så vi köpte 2 st på ca 3,5 kg/st så nu kan vi äta skinka länge till :D

När vi kommit hem så satte sig Tommy och skar 600 gr grytbitar i jättesmå bitar, lagoma till Tindra och så gjorde vi en jättegryta med Farmargryta så nu finns det matdosor till henne igen, finns även fiskgryta och kycklinggryta, men måste komma på något mer som jag kan laga till henne. Kom gärna med förslag :D.

Nej nu ska jag gå och sova så kankse jag orkar göra något vettigt imorgon med hihihiii.

Sov gott :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0