3 dec

Ännu en vacker men kall dag, undrar om vintern äntligen är här, eller om den luras lite till med oss :O. Hoppas att vi får lite snö också :D.

Idag så har vi varit på barnmottagningen och träffat en dietist, hon gick igenom lite med oss vad vi ska tänka extra på när vi handlar och vilka olika produkter som finns på markanden, den biten hade jag redan hunnit få koll på iallafall det mesta av den :D. Men en mjukost tipsade hon om som jag inte hade sett så den köpte vi på vägen hem :D, saknar ju ost mest :P. Den är naturell och var lite syrlig i smaken men med lite smaksättning så blir den nog jättegod :D. Naturell kan man nog använda den som cream fresh också :D, desutom så har den precis kommit ut med ädelostsmak och den ska jag prova nästa gång :D.

I övrigt så har dagen varit lugn. Nu på kvällen så började Tommy äntligen sätta upp taklisterna i lilla hallen innan han åkte ner till verkstaden och nu dröjer det nog innans han kommer hem igen, så här sitter jag alldeles själv och vet inte riktigt vad jag ska göra :(, det finns ju inte ens något bra på tv och titta på ....

Lite knöligt att gå utomhus, men jag ska fixa det :D


Såg ni vad bra jag är :D:D


Molly på upptäcktsfärd


Vilar lite medans mamma lagar lunch :)


Ha en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Michelinen är ute och går :D <3

2009-12-03 @ 22:06:17
URL: http://inthesky,blogg.se
Postat av: mamma

Sov Gott <3<33<3

2009-12-03 @ 22:17:05
Postat av: Nina

å tack va snäll du är :D



vilka mysiga bilder :D

2009-12-03 @ 23:15:08
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

hihi, mysiga bilder :)

Hoppas att det kommer lite snö snart, Hos oss har det bara regnat och regnat :(

2009-12-05 @ 22:50:01
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hejhej! allt är bra här..

hur mår du ? =)

2009-12-05 @ 23:21:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0