30 dec

Fy satan vad kallt det är .... 3:e dagen när temperaturen är under - 20, börjar känna mig lite instängd men vill inte någe gärna ta ut Tindra i onödan i den här kylan :P.

Idag så har vi inte gjort något speciellt alls, Tindra och jag har myst omkring och lekt med alla nya leksaker, sjungit en massa (hon fick en liten bok med dom vanligaste barnvisorna av mormor & morfar i julklapp, och den bär hon gärna omkring på), hon har lärt sig nästan alla rörelserna till Imse Vimse Spindel (ja då Emma, det är du som lärt henne dom :D hihihiii). Tommy åkte med tv-boxarna till Svärdsjö och när han kom hem så hade dom fixat den ena iallafall, så nu har vi 1 & 2:an igen, Grevinnan & betjänten + 12-slaget är säkrat tills imorgon, hipp hipp hurra :D. På kvällningskvisten så kom farfar hit och fikade en liten stund, det var så trevligt med lite besök :D.

Mår lite småmärkligt så jag ska ta och värma min vetepåse, stoppa in Molly under täcket och försöka sova tidigt ikväll och så håller jag tummarna för att jag vaknar imorgonbitti och mår bra igen :D. Men här kommer några bilder först :D

En av favoritleksakerna just nu...om man trycker på djuren bak på flaket så låter dom, traktorn kan åka framåt och om man trycker på bonden så sjunger den Per Olsson hade en banagård ...... :D


Ett av fynden från mellandagsrean :D, lite stor men hon växer ju iden hihihiii


Sov gott :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken söt dress :D:D:D <3

2009-12-30 @ 21:51:17
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0