9 dec

Den här dagen har varit superlugn och det behövdes verkligen efter en riktigt dålig kväll och natt, då Tindra inte ville/kunde sova, så jag är så tröööööötttt. Och inte gör vädret det bättre heller, vill ha SNÖ och SOL nu. 

Hade Pia här en stund medans pappa var in och besiktigade bilen, tyvärr så gick den inte igenom så nu måste Tommy fixa med den igen och så hoppas vi på bättre lycka nästa gång :P.

Tittade på den nya serien om hemmafruar på 5:an och det måste vara nåt fel någonstans :O, dom har verkligen för mycket pengar och för mycket ledig tid för deras eget bästa :O.

Grattis Emma till ditt fina omdöme på arbetet :D. Är så STOLT över dig <3<33


Nej nu har jag inget mer att säga ikväll så jag tackar för mig och smyger in i sängen och håller både tummar och tår för en bättre natt. Sov gott allihop :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Tävling om den perfekta klappen till mannen

Vilken mysig och julig blogg.

Jag vill med ha snö nu...helst igår.

Tittade med på hemmafruarna, galet vad de kan bada i lyx.

Ha en fortsatt fin kväll.

//Rebecca

2009-12-09 @ 22:34:33
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

sv: Ja, och större blir hon hela tiden.

Känns som att allt går så fort, Vill sakta ner tiden och verkligen ta vara på den :)



Hur gammal er eran lilla tjej nu? Första året är nära nu om jag inte tror fel :)

2009-12-09 @ 23:08:11
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis på Emma vad duktig hon är! Hoppas att ni fått sova i natt<3<33<3

2009-12-10 @ 07:36:51
Postat av: Emma

fin blogg :D

2009-12-10 @ 15:00:58
URL: http://eheartdp.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: tack :)

AA det ska bli roligt att rida i luciatåget :)

Gillar du också hästar? :D

aa sommaren är skön, fast det kan ju vara mysigt med vintern om det är snö, hoppas det börjar snöa snart iallafall!

Kram!

2009-12-10 @ 21:18:37
URL: http://eheartdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0