Tack

Tack snälla raring vad du är snäll som gjort en så fin blogg till mig, nu lovar jag att jag ska försöka hitta på roliga saker att skriva om, kan dock bli lite knepigt men ska i allafall göra mitt bästa :).

Min snälla lilla Saris <3<333
Min snälla lilla Saris som lagt ner så mycket jobb på denna fina sida <3<33

Och jag lovar Emma att jag ska ha kort med så det blir roligare :):), så här kommer ett till på en gång ;)


Sötnosarna ute på promenad med nya matstolen

Nu ska lillan få lite mat så hon kan gå och lägga sig och så håller vi tummarna för att hon slipper vara så tät i näsan i natt, så vi får sova ordentligt.

God natt allesammans

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi det var så lite så :) Jaa hoppas på att hon kommer sova bättre, då sover ju vi alla bättre ;D hihi <3333333333

2009-02-22 @ 21:51:40
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

God natt och sov gott. Vilken supersnygg blogg, vad duktigt Sarisen är wov ses i morgon!!!! MM

2009-02-22 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0