12 Juli

Ännu en natt som var skitjobbig, och har väl inge större förhoppning på denna natt, eftersom vi varit ute och åkt bil hela dagen, och med tidigare erfarenhet så brukar dom nätterna bli jobbiga :(.

Vi började med att hämta upp Emma på resecentrum i Borlänge och sen åkte vi till Kupolen och denna gång så hade vi kvittot med oss så nu fick vi dom med oss hem, och dom är så fina i all sin enkelhet :), sen åkte vi vidare till Leksand för att kolla om vi kunde ställa båttrailern där någonstans, men vi hittade ingen plats för det så vi får fortsätta leta lite till. Medans vi var där så ringde Sara, och hon ville ha skjuts från Vansbro, så då fick vi åka dit och hämta upp henne, men på det sättet så fick jag mysa en kväll med henne  hihihiii. Och i Vansbro fick jag kramas lite med Kristian oxå, :D nu dröjer det ju nästan 2 veckor innan jag träffar dom igen....

Nu ska jag gå och sova för imorgonbitti så kan jag inte få någon avlösning av Tommy även om natten blir pest, för han ska skjutsa in Sara till stan och sen ska han till Vika och skruva ur elpryttlarna till Majsans bogproppelrar så han kan laga dom. Hoppas att ni alla får en bra natt :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi men snart syns vi igen :)

2009-07-13 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0