19 Juli

Måste säga att nu på slutet så har nätterna varit jättebra, och fast det blev sent igårkväll (9) och hon hade svårt att komma till ro så blev även denna natt kanon, hon vaknade 3 och ville ha mat och sen sov hon igen till 7 när det var dag. Själv gick jag och la mig redan 10 igår eftersom jag hade migrän, men tyvärr så är den inte borta idag utan det blir en dag på treo eftersom Tommy åkt till Leksand för att sjösätta Majsan. Vi tog ju upp henne igår och jisses vad otäckt det var, hon är ju så hög när hon står på trailern och i rampen så var det värsta hålet så när J som körde lastbilen kom med hjulen i hålet så lutade hon så det såg nästan ut som om hon skulle tippa, men det gick ju bra. Phu !!!

Vi hämtade upp Sara och Kristian innan vi åkte ut till Vika och Tindra blev jättaglad när hon såg dom, hon pratade och pratade och pratade med dom och tillslut så somnade hon en liten stund :D, tror det var av ren utmattning hihihiii. På kvällen så kom både morfar och farfar in och hämtade Tindra och mig för Tommy var inte klar och klockan var så mycket, och då höll hon låda hela vägen från Staberg och ända hem, visste inte att en sån liten människa hade så mycket att berätta, och så är hon så rolig för när hon inte tycker att man lyssnar på henne längre så skriker hon till ett litet kort men uppfodrande skrik och så när man tittar på henne så skrattar hon förnöjt, busfröet :D


Idag så ska jag försöka packa klart det som vi ska ha med oss när vi åker imorgon och så ska jag göra alla dom där andra sakerna tex vattna blommor, dammsuga osv som man vill ha klart innan man åker, men vi får väl se, mår ju som sagt inte så bra idag och är själv med pluttan ett bra tag till innan Emma kommer hem och kan hjälpa mig med henne. Men har iallafall tagit in altanmarkisen och bambugardinerna utifall att det skulle börja regna, ser lite lurt ut.  

Nej nu har jag inte tid längre utan mot packningen, hoppas ni alla får en trevlig dag :D och så vill jag passa på att säga grattis till Sara på SARA:dagen <3<33 och passar även på att säga grattis mormor på MARGARETHA:dagen och grattis till Emma på EMMA:dagen i förväg, vet ju inte när jag får tag i en dator på semestern men när jag gör det så kommer det en uppdatering omg hihihiiii



Ha det så gott :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att migränen går över. ses kankse sen puss puss

2009-07-19 @ 10:38:29
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack mammi <333 Ja det var roligt att vara med :) hihi <33

2009-07-19 @ 21:19:33
Postat av: emma

tacktack haha ;) <33

2009-07-19 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0