26 Juli: 3 år & 7 månader

Vi har väl inte haft någon större tur med vädret, vilket gjorde att sängarna och allt annat inne i båten är fuktigt och rått, men igår så fixade Tommy så att vi kunde få ligga på el så vi flyttade båten in till biblioteket och tur var väl att vi gjorde det igår för jösses vad det blåser nu, hade vi legat kvar där ute där vi låg så hade nog båten hamnat uppe på kajen för vågorna går upp på kajen hela tiden och vattenytan har stigit med 15 cm sen igår .............

Idag så är lillhjärtat 7 månader, jösses vad tiden går fort snart börjar hon väl på gymnasiet hihihiii.
Nu så vill hon inte sitta längre utan hon ska stå, hoppa och försöka gå, hon håller dessutom på att lära sig krypa på alla fyra, sötnosen, hon jobbar så oerhört hela tiden just nu :D


För 3 år sedan så träffades Tommy och jag för första gången. Han hade dom snällaste ögon jag någonsin sett och jag kan nog ärligt säga att det var dom jag föll för :D. Jag tycker att man kan se en persons själ genom ögonen, så allvarligt det där lät då, men så är det iallafall hihihihii. Det tog nästan 1 år till innan vi blev tillsammans, men han fanns hela tiden där för mig när det var som jobbigast på hemmafronten och det är jag så tacksam för raring <3. Vi har hunnit med en hel del under dom dryga 2 år vi varit tillsammans, som att köpa hus och så fick vi ju Tindra för 7 månader sedan också :D. Idag så tog vi en promenad ute på ångbryggan och då slog han till och friade på riktigt hihihii så nu bär jag en synlig symbol för vår kärlek på mitt vänstra ringfinger och är så lycklig över att kunna visa upp den för hela världen :D. Älskar dig raraste Tommy <3<3333333


Ha en underbar dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja STORT GRATTIS båda två och ja det var tur att Tommy var envis och fanns där för er den tiden. Och nu hoppas jag på lite bättre väder åt er också Älskar er alla <3<3<33<3<3333

2009-07-26 @ 15:43:24
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Meja vinkar grattis till lilltjejen!

2009-07-26 @ 20:58:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Elmida.se

Grattis till frieriet! Skoj!!!

2009-07-27 @ 09:51:31
URL: http://elmida.se
Postat av: Anki

Stort grattis till förlovningen!

2009-08-01 @ 12:58:55
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0