27 Juli

Idag så ser det ut som om vi ska få SOL, gissa om jag håller tummarna :).

Vi var ut på stan igårkväll men Tindra och hon satt så fint i vagnen och tittade på bilarna, innan vi gick hem så stannade vi till i glasskiosken och där hade dom jättemånga sorbesorter så den här gången kunde Tindra och jag också få glass, mums så gott det var :D.Natten var också bra, fast det blev sent åt henne, lite krångel när hon skulle somna bara, så det finns hopp om Crusingkvällen :D, me like, vill ju faktiskt också kunna vara med ute och titta på alla fina bilar :D

Mamma: har försökt kommentera det jättefina inlägget (här) som du skrev igår till Tommy och mig, men hur jag än försöker så fungerar det inte. Vi blev jätteglada när vi läste det, TACK så mycket.

Nu ska Tommy, Tindra och jag gå en promenad i finvädret hihihiii

Ha en bra dag

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en SKÖN dag och kväll.Och kankse Tindra tycker det blir roligt med en massa folk och bilar hihihi<3<3<3<33

2009-07-27 @ 09:40:01
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Pappa

Då försöker jag igen för igår kväll kom jag inte fram så efter tre försök gav jag upp så idag säger jag GRATTIS igen till er båda två, och tack o lov för Tommys envishet. Hoppas att vädret blir lite bättre åt er dednna vecka. Ett litet GRATTIS även till lilla Tindra till 7 månader. Ha det bra i Rättvik alla däruppe och hälsa dom.

2009-07-27 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0