10 Juni

När jag åkte in til stan sent igårkväll för att hämta Emma, så sov Tindra så sött i sin säng, men hon vaknade tydligen när jag hade åkt och sen vrålade hon hysteriskt i ca en timme, när jag kom hem orkade hon inte gråta längre utan då låg hon i sängen och hulkade, STACKARS både henne och Tommy,  bara jag kom hem så blev allt bra, då skrattade hon och sen så gick vi och la oss hon och jag.

Idag så har vi varit på Byggmax och köpt virke till altanen. Emma var med och hon tog hand om Tindra medans Tommy och jag var både högt och lågt för att få tag i bra virke, men nu är det hemkört så nu är det bara att sätta igång. Förhoppningsvis så är den färdig nu i juni. Tack för hjälpen hjärtat.

Sara ropade på mig och när jag kom dit så visade hon sina betyg för den här terminen och hon hade fått VG i allt utom projekt-företagande där fick hon MVG. GRATTIS raring, du är så duktig, <3<3333

När vi kom hem så frågade Sara om jag ville vara med på hennes skolavslutning och jag skyndade mig att säga JAAAAAA, trodde inte att jag skulle få vara med på några fler innan studenten, men jag kommer hjärtat.... <3<3<33

Emma matade Tindra med äppelgröt (pollentagröt med äppelmos) idag och så här såg hon ut när dom var klara


Sov Gott :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH så lortig xD



Tack Mammi och såklart får du följa med :) ihih <3333

2009-06-10 @ 23:12:30
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: tommy

Ska göra vad jag kan för att få den färdig så fort som möjligt älskling.

2009-06-11 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0