12 Juni: Sommarlov

Igår så var vi med på Saras och Kristians skolavslutning. Tyckte nog att den var lite oorganiserad men rätt så mysig ändå. Och tack vara att jag var tvungen att gå åt sidan och amma Tindra mitt i så har Sara fått sommar jobb. Tänk så det kan bli :D


Idag så var det Emmas tur att ha skolavslutning och inte vilken som helst heller, utan den sista i grundskolan :). Och jag fick äntligen träffa Melvin och Camilla. Han är så söt och Tindra blev så glad över att träffa en kompis hihihi




Emma fick jättefina betyg även hon, 3 VG och resten G. Är SUPERSTOLT över dig hjärtat, och hoppas att du också är det <3


Efteråt så åkte vi som vanligt upp till stadsparken och åt glass. Nu är det SOMMARLOV och nu hoppas vi bara på att sommarvärmen ska komma tillbaka snarast :D Så här kommer man att minnas Tindra som liten, full i bus hela tiden, tungan ute och mössan på trekvart :D


Sara, Kristian och Emma ska gå på bio ikväll och då behöver dom skjuts hem från stan efteråt och kan ni tänka er att jag får inte åka in och hämta dom utan det sa Tommy att det skulle han göra, hihihiii. Det verkar som om det dröjer innan han vill vara själv med henne på kvällen igen, men jag förstår honom....:P

Ha en bra eftermiddag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihih sommarlov! :D jaa men han vill väl inte bli utskälld heller xD <33

2009-06-12 @ 16:49:40
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Ohhh vilket bra kort på Tindra och tack för en BRA dag!!!!!

2009-06-12 @ 17:54:46
Postat av: emma

haha dom va super söta ;)

men jga ville ha bättre betyg men men ;p <3333

2009-06-12 @ 21:33:13
Postat av: elmida.se

Vilka sötnötter =)



Klart Emma ska vara stolt och nöjd!

Jättebra kämpat, och det är inte lätt med "korkade" lärare.....



Ha en trevlig helg i regnet =)

2009-06-13 @ 10:56:19
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0