14 Juni

Och så vaknar man till ännu en dag med regn och enligt vädret så ska det vara sånt här skitväder i flera dagar till..... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ. Blir så less på det här, jag vill ha SOOOOL nu.

Var ner till mamma och pappa igår och åt grillat med färskpotatis, det var hur gott som helst. TACK snälla för maten. Men när vi åkte därifrån så började bilen låta illa, bromsbackarna är tydligen slut, så nu blir den stående tills jag fått lön så vi kan köpa nya, är så TRÖTT på att den bara går sönder, eller kanske inte bara den men det känns som om det alltid är en av bilarna som är trasig och kostar en massa pengar att laga.....

Idag så ska vi ner och fira Tommys kusin som tagit studenten, hoppas att det blir trevligt....

Gårdagkvällen och natten var krånglig även den så jag är så tröööööött, tror att jag skulle kunna somna ståendes, men men , det blir nog bättre bara hon kommer på hur man gör när man kryper, för det syns att hon är på gång....

Finaste finaste finaste fina <3<3<33


Försök ha en bra dag i regnet :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa snart kommer hon att krypa ifrån dig :) ihi. Synd att bilden har gått sönder :( <33

2009-06-14 @ 13:36:59
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Härligt kort gumman!

2009-06-14 @ 17:28:00
Postat av: Anki

Hej!

Nej de testar inte henne utan man får köra uteslutningsmetoden och det är så man kommer fram till det. Och tyvärr så får hon utslag och ont i magen när jag äter mjölkprodukter

2009-06-15 @ 11:59:02
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0