16 Juni

Är på väg och ska lägga mig, men måste bara skynda mig att skriva lite om dagen först :). Natten var knölig men nu så har hon äntligen fått fart på magen, får väl se hur den här natten blir, dock så verkar det inte så lovande för just nu så sitter hon och Tommy på golvet inne i rummet och leker med "kakan" (en figur på babygymet).

Tommy har äntligen bilat helt klart ute på trappen och så har han satt upp 7 stolpar så nu är bygget på gång :D:D, det du Emma :P. Imorgon så ska han börja med regelramen. Tindra och jag har varit med och inspekterar lite då och då. Vilken tur att jag köpte en STOR tröja förra sommaren, vi får plats i den båda två hihihihi


Sen har vi klippt gräset idag också medans det var fint väder :D


Nu ska vi gå och sova, hörs mer imorgon....

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

haha nää gud va gulligt! hon klipper gräset^^, vilken tur att du har stor tröja då så att hon slipper frysa :) hihi <3333

2009-06-16 @ 23:50:30
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha klipp klipp! ;D jaa han har tills på fredag på sig då ;)

2009-06-16 @ 23:58:28
Postat av: Madeleine

Hej. Hittade hit från en annan blogg. Bra med stora tröjor för 2. Härlig bild.

Glad midsommar.

2009-06-18 @ 11:22:58
URL: http://oapip.blogspot.com
Postat av: elmida.se

haha stora tröjor är bra!

Men du, skaffa dig en ergonomisk sele, BB får man bara ont i axlar & nacke av...

2009-06-19 @ 08:35:49
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0