2 Juni

Natten har varit hemsk. Det har varit så varmt att Tindra inte kunnat sova så totalt har hon sovit ca 4,5 timme och själv har jag väl sovit ca 2,5-3 timmar totalt. Var helt slut imorse, men som tur var så var Tommy hemma idag så jag kunde sova lite till på förmiddagen.

Sara har fått sin andra Gardasilspruta idag....Du är så duktig som tar dom fast du är rädd. Är så stolt över dig hjärtat mitt <3 På vägen hem så svängde vi ner på Smednäset, jag har inte varit där på flera år men allt var sig fortfarande likt :)

Inte skolarbete denna gång :D...


Emma kom hem från skolan idag och berättade att hon får G i matte.... är så stolt över dig med gullungen min <3<33

Lite mys i soffan innan läggdags :D...




Imorgon ska vi till BVC. Ska bli roligt och se vad hon väger nu och hur lång hon blivit, dessutom så ska hon få sina 5 månderssprutor.

Nu ska jag göra gröt till Tindra och sen ska hon sova, får se vem av oss som somnar först ikväll hihihi

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag är så stolt över dig Emma för att du klarade ditt G. Du ser gumman med flit går det bra så JÄTTEGRATTIS.

2009-06-02 @ 20:19:10
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får sova i natt!!! Och jag är JÄTTESTOLT över båda mina stora tjejer, BRA gjort båda två!!!!

2009-06-02 @ 22:21:56
Postat av: mormor

BRA gjort Emma och du har verkligen gjort dej förtjänst av G puss puss

2009-06-03 @ 11:11:03
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0