25 Juni

Jag har inte hunnit blogga nåt på några dagarn nu, men här kommer en uppdatering :).

I Tisdags så var morfar här och hjälpte Tommy bygga altangolvet så nu är det nästan klart. Det är så pass klart att vi kan sitta där och gissa om vi har gjort det. Har kunnat äta både frukost och middag ute nu och det är så skönt :D:D.

Så här såg det ut i tisdagsmorse

på eftermiddagen

och på kvällen :D

Så nu Emma har jag allt jag behöver här hemma hahahaa

Medans dom slet med golvet så hade Tindra det så här mysigt


Igår så var vi på stor shoppingtur, skulle ha bla sidorna till trappen, dynor till utemöbeln, en box att ha dynorna i och inget av det fick vi med hem.... men jag fick ett par shorts och Tommy ett par sandaler, så det var ju något iallafall hahahaa.

Idag så började Tindra och jag med att mysa en stund i sängen och sen var vi ut och gick en långis, har bestämt mig för att nästa bikinisäsong så ska jag inte se ut så här längre...... men annars så ska jag inte göra så mycket idag , ska försöka ta mig i kragen och flytta 2 blombuskar i rabatten och tvätta för nu har det berget vuxit sig högt igen. 



Ha en skön dag ute i solen :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ser skönt ut <3<3<3

2009-06-25 @ 13:12:50
Postat av: Sara

Ni är så söta så, va fin altanen blev :)

2009-06-25 @ 16:37:19
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0