3 Juni: Morgon

Tindra vaknade igårkväll vid 10 och var så tät att hon knappt fick luft, stackarn. Men det lättade när hon kommit upp och jag kunnat snyta henne ordentligt. Sen åt vi vid 11 och så sov hon till 4 för att få lite mer mat, 8 var det dags igen och nu har vi precis gjort dag.  Jag ska äta räkmacka till frukost idag, vilket lyx eller hur :).  Det blev räkor kvar från igårkväll och det är ju så gott hihihii

När jag var vaken vid 4 så tänkte jag att bara Tindra ätit klart så skulle jag gå upp och lägga pengar till Emmas busskort på bordet. Hon hade sagt att det gick ut imorgon men jag tänkte att det vore nog bra om hon hade pengarna med sig. nu somnade jag samtidigt som Tindra igen så det blev inte av, tyvärr för vid halv 8 så fick jag sms från henne och då var kortet tomt, men som tur är så kunde momor ge henne pengar så hon tar sig hem i eftermiddag. Tack för det mamma :)

Ha en bra dag, uppdaterar efter BVC.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Det löste sig bra ju,bara Emma som fick en extra prommis hihihi!

2009-06-03 @ 10:30:19
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0