30 Juni

Idag så blev det lite småkaosigt eftersom jag glömt bort att Emma skulle till tandläkaren, och när jag kom ihåg det så hade tiden redan varit så det var bara att ringa och säga som det var men som tur var så fick vi en ny tid på eftermiddagen. Så denna varma dag har vi varit inne istan hela eftermiddagen. Bl.a. så var vi till ÖB, där skulle vi köpa en bebispool till Tindra, men dom var slut, dock så sålde dom jordjubbar där så då sa vi att det köper vi, men när jag ville välja vilka askar vi skulle köpa så blev försäljaren sur och sa att det fick jag inte, så då blev jag också sur så vi åkte upp till City Gross och köpte där istället. Poolen fanns där så nu kan hon bada imorgon :D. Vi köpte dessutom bambudrapperier till alten så nu blir det nog inte så varmt där på eftermiddagen heller hihihiii.

Titta dom tycker OM varandra :D:D


Nu måste jag sluta för Sara vill gå och lägga sig, hon är ju den enda med "ansvar" just nu i familjen och jobbar :D.

Sov gott.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att den fanns kvar på City Gross. Ja vilken TUR att Sara tar lite ansvar då hihihihi

2009-07-01 @ 08:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0