4 Juni

Ja då var det dags att vakna upp till ljudet av regndroppar smattrandes mot fönsterrutan igen då :(. Tur att Tindra ligger brevid mig i sängen och pratar med sina fötter , man kan ju inte annat än att skratta åt henne, lilla gullungen. Verkar som att hon klarar sig från feber efter sprutorna igår men hon har fortfarande ont i benen efter dom, så det gäller att man är försiktig när man bär henne. Upptäckte efter en liten stund att både Tindra och lakanet var blött, hon hade kissat så mycket inatt så blöjan läckte, så hon fick bada på morgonen och hon var så glad för det. Och jag fick bytt i sängen och det var faktiskt på tiden det med haha.

Sara och Kristian hade sovmorgon idag så jag hade lite sällskap av dom vid frukostbordet :), tack för det :). Sara hade en diskussion med Kristian om hur hon skulle göra på morgorna nästa år, då har hon ju tagit körkort så då ska hon köra Tindra till dagis och sen åka till skolan efter det och om hon inte lämnat på dagis så ska hon hämta, för då kunde jag börja tidigt och sluta tidigt eller tvärs om, gullungen där :D Men när dom skulle gå till bussen så var den tidig så det vara bara att slänga in både Tindra och Molly i bilen och köra ikapp den, vi kom ifatt den före Enviken så sen kunde jag åka hem och lägga Tindra i sängen. Tur att jag inte hunnit det innan hahahaa.



Idag så är det crousing i Falun, men det ska regna hela dagen så det blir nog inte av att vi åker in och tittar på några fina bilar....hoppas att det spricker upp.....

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var nästan inga bilar i stan :/ hihi jag ska ta hand om henne :) <33

2009-06-04 @ 20:39:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för fikat och det var härligt med alla goa leenden från tre underbara tjejer.

2009-06-04 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0