5 Juni

Idag så har vi varit till kupolen med Emma och shoppat till balen och så har hon köpt en jättesöt klänning till examen och ett par söta skor. Vi började med att äta lunch och sen började "allvaret" hihihii. Det blev en hel eftermiddag där och sen nån timme till på city gross innans vi kunde åka hem igen, men det var så mysigt så att umgås en hel eftermiddag med henne. Nu när vi kommit hem så har vi provat och gud så fiiiiinnn hon blev, som en riktig prinsessa. Imorgon så tror jag att vi ska försöka prova lite olika frisyrer så vi vet på tisdag, när hon kommer hem hur vi ska göra på en gång och så ska jag ta och sy sjalen som hon ska ha till klänningen.

Tindra skötte sig hur bra som helst medans vi var i affärerna men det var ju så mycket att titta på hela tiden så hon sov igenting på hela eftermiddagen så nu får vi se om hon kanske kan sova hela natten eller om hon bara sover "middag" nu.... :)

Kolla vilken jättefin smidesljustake Emma har gjort, och den fick jag. Visst är hon jättesnäll, gullungen :D.


Nu ska jag gå och titta på tv med Emmsan och passa på att mysa lite mer med henne, måste ju passa på medans man får :D


Sov gott :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0