8 Juni

Idag så har Tindra och jag varit inne på stan och shoppat med Emma, Sara och Kristian. Vi hittade både bh och hårkammar, det var det sista till balen. Nu gäller det bara att få till det imorgon så det ser bra ut. Men vi är tre som ska fixa och dona henne imorgon, blir som värsta skönhetssalongen hahahaaaaa. På kvällen så blekte vi håret på både Sara och Emma och det blev jättefint, inte alls gult utan helt blont den här gången :D. Tommy är fortfarande på verkstaden, stackarn, hoppas han är klar snart så han kan komma hem och får göra kväll snart. Nu ska jag göra Tindra sällskap inne i sängen, för jag är helt slut, och det blir en tidig morgon imorgon för jag ska ha Pia eftersom pappa ska in och få blokad då.

Älsklingar <3<3


Saras hemsida är klar och den blev så fin. Du är så duktig hjärtat <3
Klicka på länken så får ni se :) http://nti.gnulix.org/~mumb/sara/

Sov gott  och dröm vackert :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi jaa nu blev håret perfekt :) Tack mammi <333 min hemsida blev fin :) älskar dig <3

2009-06-08 @ 22:34:48
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0