9 Juni: Bal

Ja så var det balkväll för Emma och jag var in och hämtade henne, Sara och Kristian inne i stan. När vi kom hem så åt vi lunch och sen började vi med att fixa håret och efter det sminkades hon av både Sara och mig, resultatet = vacker som en sommardag. Men så roligt vi hade det under tiden, framförallt när jag tog fram ett par steps till henne, då skrattade vi så vi nästan grät hahahaaaa.

Här ser ni min prinsessa....






Nu ska jag bara hålla mig vaken så jag kan åka in och hämta hem henne inatt och hoppas på att få höra en massa roligt om kvällen. Hoppas bara att Tindra sover lite bättre inatt än vad hon gjorde natten till idag.

Sov gott, det ska jag göra när jag kommer hem från stan igen :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja verkligen vacker som en sommardag. Hoppas att ni fick sova gott sen <3<3<3<3

2009-06-10 @ 08:40:38
Postat av: Sara

Hon blev fin :)

2009-06-10 @ 14:15:33
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: emma

det var roligt :D

2009-06-10 @ 19:50:24
Postat av: emma - mamma till meja

du har så fina barn :)underbara bilder inför balen!

2009-06-15 @ 11:27:56
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0