1 Mars

Igår så skrev Sara något väldigt klokt på sin blogg, nämligen att man ska "Behandla andra som man vill bli behandlad själv", tänk vad bra världen skulle vara om alla gjorde så.......

När den värsta migränen börjat klinga av igårkväll så sydde jag en ny dyna till matstolen. Utan att skryta så tycker jag att den blev riktigt bra, hihi

 
Tidigare                                  Klar förbättring, eller hur!

Är fortfarande så där "duven" i huvet som man är efter ett migränanfall, mitt första efter Tindras födelse :(, men ska verkligen försöka ta mig ut på en promenad idag, brukar ju kunna bli bättre efteråt :). Pratade med mamma nyss och vi bestämde att imorgon så ska vi gå en riktig långpromenad, längtar redan.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja jag längta oxå efter vår prommis gumman <3<33<3

2009-03-01 @ 13:55:15
Postat av: Emma

ja den var juh såå ful innan men hon kommer juh spilla köttfärs sås på den så man måste använda den gamla xD

2009-03-01 @ 14:09:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag men det måste man tänka lite mer på tycker jag, och dynan blev jätte fin! så bra att du mår bättre också :) <3333333

2009-03-01 @ 18:15:18
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den blev jättefin gumman. Ny bloggadress " pisiho" Puss puss ses i morgon

2009-03-02 @ 00:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0