12 Mars

Idag så kunde jag äntligen byta klänningen som lillan ska ha på dopdagen, den första vi köpte var ju felmärkt, men nu kommer den sitta jättebra :). Hon kommer att bli sååå fin :D.

Igår så åkte vi och hälsade på Jonas & Jessica och det var verkligen på tiden, för dom har varit här så många gånger, vilket är jätteroligt :D. Vi får verkligen ta och skärpa till oss Tommy och jag och börja åka och hälsa på hos andra vi med :S. Dom tycker nog att det är roligt att få besök dom oxå, för det tycker då jag hihihii.

Igår eftermiddag så skulle Emma hjälpa till och söva lillan, som den pärlan hon (Emma) är, men vem som sövde vem är lite oklart hihihii, men sov gjorde dom

Gulligt eller hur :D.

Nu ska jag skynda mig ner i tvättstugan och börja tvätta, så Sara och Emma har några rena kläder att ta med sig till sälen, dom åker dit på söndag med sin pappa och resten av släkten. Hoppas verkligen att dom får fint väder och riktigt roligt. Är lite avundsjuk på dom som får åka bort hahahaaa.

Nu snart så kommer mormor och morfar på fika, det ska bli skoj att träffa dom en stund, var ju flera dagar sen sist hihihii.

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

hahha men var juh trött och de va skönt ;P<33

2009-03-12 @ 17:53:44
Postat av: mamma

Tack raring för gott fika. Ja dom ser för gulliga ut. <3<3<<333<3

2009-03-12 @ 18:41:05
URL: http://pisiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0