15 Mars

Igår så var Tommys farbror, "ingifta faster" och kusin hit för en liten titt på lillan. Dom hade med sig lite presenter till henne bl.a. en jättesöt sparkdräkt. När vi sitter och fikar och pratar om dopet så frågar "faster" om vi skulle samla på något särskilt till lillan så slog det mig att självklart skulle vi det, har ju gjort det till dom andra två så naturligtvis även till henne, kaffeskedar i silver "blåklocka", då har dom samma sort alla tre och kan låna av varandra om dom behöver fler än vad dom har själva :D. Tack för det "faster". Måste bara komma ihåg det om någon frågar vad vi önskar i doppresent :), vilket inte blir det lättaste eftersom jag är så virrig just nu hihihihii.


Gullig eller hur :)

Jaha då ska vi skicka OPERA till Moskva i maj, är ingen operafantast men hellre det än Snälla snälla, nu tycker ju jag att Måns var klart bäst men som sagt hellre opera än den där andra :S. Men nog undrar jag vad svenska folket har för musiksmak eftersom dom uppenbarligen tycker att hon är bra, eller är det kanske jag som har konstig smak????? jaja nu är det ju som det är....

Lillan blir bara roligare och roligare för varje dag som går, nu verkar hon dessutom tycka att det är helt ok att ligga på golvet och även att bli fotograferad, ler mest hela tiden :D. Massagen uppskattar hon oxå mer och mer för varje dag som går hihihii och vem gör inte det ..... ^^


Visst är jag hur duktig som helst :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahha ja måååns skulle vinna! :D men opera kan man inte ha så de så!



men hon är då sötast i sverigeland !;D<33

2009-03-15 @ 10:34:18
Postat av: mamma

ja man kan inte upphöras att förundras över svenska folket. Ja men kaffeskedar är väl bra.Har Emma åkt nu? eller följde hon inte med? <3<3<3<3<33<3

2009-03-15 @ 11:10:08
Postat av: elmida.se

Sötsmula =)



2009-03-16 @ 07:59:50
URL: http://elmida.se
Postat av: Sara

usch för låten!!!!!!!!!!! :( Lillan är sööööt <33333

2009-03-19 @ 13:33:00
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0