18 Mars

Eftersom det var strålande sol idag så tog jag lillan och Molly på en långpromenad på förmiddagen. Det var så skönt, förutom att jag fick skavsår redan igår när jag gick från verkstaden och hem och dom kändes även idag men men, man kan ju inte låta bli nu när vårvädret är här :D

Igår så tog vi upp spjälsängen och jag hade en liten förhoppning om att hon skulle sova längre i natt, men hon vaknade ändå, nu ska jag väl inte klaga... hon sover från 9 till 8 och då äter hon ca var 4:e timme under hela dygnet så det är ju bra ändå ... :). Ska dock bli intressant och se när hon tänker sluta med nattmålet. Men jag tror att hon tycker bättre om spjälsängen än vaggan, sängen är ju både rymligare och "luftigare". Tack snälla Anneli och Micke för den fina sängen :D.


Visst har jag det mysigt med mina gossedjur och den jättefina mobilen som Emma gjorde åt mig :D

Har pratat med både Sara och Emma och dom har inget vidare väder uppe i Sälen men dom har det bra ändå :D. Saknar er jättemycket. <3<33

Ha en bra dag :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

men jag tycker att hon sover jättebra ju. Och snart ska hon väl sluta med nattmålet. Skönt att höra att tjejerna har det bra där uppe trots sämre väder. Och Helen skavsårsplåster är ju jättebra hihihihi

2009-03-18 @ 13:17:08
URL: http://pisiho.blogg.se/
Postat av: Morfar

HIHIHI det är ju knappt man ser "lillgumman " bland alla mysdjur. Vi syns imorgon, natti natti

2009-03-18 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0