2 Mars

Idag så har mina älsklingar gått till pappa och kommer inte hem förrän på söndag, hua vad tomt det är utan er..... alla TRE.

Saknar er.

Emma gjorde en till mobil till lillan med ett av sina gaml gossedjur (från Scanias julfest), tror verkligen hon kommit igån ordentligt med leksaktillverkningen. Tindra är sååååå nöjd så med den nya mobilen, hon låg länge och väl imorse och pratade och skrattade...



När vi bytte på lillan idag så försökte hon vända sig från rygg till mage, nu kom hon "bara" upp på sidan men ändå... Första gången var det bara mormor som var med och när lillan inte kom runt utan "ramlade" nerpå rygg igen så blev hon lite rädd... men lite senare så försökte hon igen och denna gång så blev hon jättearg för att hon inte kom runt, så nu dröjer det inte länge förrän hon vänder sig.....och hon är inte ens 10 veckor än.Har fått en till som har bråttom här i livet :D, jag som hade tänkt att den här skulle vara "bebis" LÄNGE, men tji fick jag hihihiiii

Mormor och jag tog hundarna och barnvagnen och gick på en riktig långpromenad idag och det var så skööööönt att få röra på sig, blev ju som sagt inget av med det i helgen. Molly och Pia är så lyckliga när vi drar iväg:)



Visst är dom söta att titta på när dom leker ute i snön :).

När vi åt kvällsmat,grillad kyckling, nere hos mormor och morfar så blev Tommy jättedålig och svällde upp i halsen, riktigt otäkt när det blir så där, men som tur var så hade vi Betapred (allergimedicin) ute i bilen så han kunde ta det direkt och då släppte det åt honom, skönt

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att det släppte och tindra kommer att bli som jag :) <3

2009-03-02 @ 21:47:59
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma

ja tindra är jätte jobbig haha men jag har juh inget att göra hemma så vad ska man göra då? :P<3

2009-03-02 @ 21:51:08
Postat av: Emma

och du tog juh det fulaste kortet på oss :(

2009-03-02 @ 21:51:49
Postat av: Mamma

Tack för idag <3<3<3<333

2009-03-02 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0