20 Mars

Efter en lite bökig kväll så somnade lillan runt halv 11 och hon vaknade inte förrän vid 6 för att få mat...... så det hjälpte att byta till spjälsängen..... hoppas bara att det håller i sig :D:D


Så skön säng

Idag så har jag ätit OSTmacka för första gången på 2,5 månad, sen jag gick över på laktosfri kost, för igår när Tommy var in till stan coh hämtade Kristian och handlade lite så hittade han laktosfri ost och den var riktigt god


GOOODDDD :D

När vi satt och åt frukost så började jag fnissa, för jag kom och tänka på mammas kommentar igår när dom kom med fikabröd. Dom hade köpt en mandeltårta och den är ju inte mjölkfri och då säger hon "men den är ju glutefri iallafall" och skrattar så gott..... hahahaa.... Älskar dig mamsen och dig med pappsen :D.

Idag så ska Sara och Emma få sina första gardasilsprutor (livmodercancervaccin) och vi har köpt in emlasalva som vi ska sätta på 1 timme innan och så ska Kristian vara med och hålla Sara i handen, så kommer det här att gå jättebra.

Så här mysigt är det att vara hemma


Älskar dig lillasyster <33

Ha en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

VA bra att du får äta ost macka igen då^^ och att Tindra kan sova hela nätter :D

sprutan kommer inte gå nå bra :( <33

2009-03-20 @ 12:42:38
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

javisst är jag roligt hihihi fast jag var så in i vassen trött igår så inget funkade hihii. Och sprutan kommer att gå så bra så puss puss

2009-03-20 @ 13:10:16
Postat av: mamma

och jag älskar dej ockå gumman min........:)

2009-03-20 @ 13:11:10
Postat av: emma

sprutan gjorde juh ont ändå!<3

2009-03-20 @ 17:57:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Morfar

Men hör ni tjejer, ett litet stick i armen ska väl inte göra så ont. Ni får tänka på hur mycket nytta dom kommer att göra senare.

2009-03-21 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0