23 Mars

Kan ni tänka er, Tindra sov hela natten även denna natt, hurra hurra :). Idag så har Tindra, Tommy och jag varit på stan och uträttat en massa ärenden bl.a. så har vi köpt pyamasar till henne och så var vi in på Babyproffsen och tittade på bilbarnstolar och vi fastnade för dom här 2 stolarna
 

När vi kom från stan så bjöd mormor och morfar på mat. Emma, mormor och jag fick lasange och Tommy och morfar fick stekt fläsk och bondsås, så vi var så nöjda allihop. Tack snälla mamma för den jättegoda maten :D.

Idag så kunde man se på nätet om man får tillbaka på skatten och både Tommy och jag får tillbaka så i sommar ska vi bygga staket. Gud så skönt det ska bli, att bara kunna släppa ut Molly och Pia och slippa ropa på dom hela tiden och så blir det jättebra med tanke på lillan också: När hon blir lite större så kan hon vara ute själv hon med och vi behöver inte oroa oss för att hon trillar i vattnet som är aldeles nedanför tomtgränsen. Jättebra blir det :D:D

Nu hör jag henne ropa på mig att hon vill ha mat igen :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det ska bli sååååå skönt och bra så både för hundarna och för Tindra.<3<33<3<33333

2009-03-24 @ 10:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0