3 Mars

Vi var på babymassage idag på förmiddagen. Tyvärr så var Tindra lite för trött så hon blev ledsen efter en liten stund och då började även en av de andra bebisarna gråta. Men jag tror att om man gör massagen när hon är pigg och mättså kommer hon att tycka att det är hur mysigt som helst, ska prova senare idag igen :).



Just nu så håller Tommy på att byta "äckelpeckel" (fläktröret) åt mormor och morfar, så nu blir mormor sååå glaaaaad när hon kommer hem. Kort på det kommer nog att finnas på hennes blogg hahahaaa.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag ser min sötnos bland alla fula ungar :D<3

2009-03-03 @ 17:53:44
Postat av: Sara

Vilken gullig biiiild :D <3

2009-03-03 @ 18:50:40
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Morfar

Det är en rolig och fin bild, nog ser man vem som är morfars lilla Tindra.

Kul bild.

2009-03-03 @ 19:40:56
Postat av: mamma

gud så söööta dom är. Du jag måste ha kommit in på någon annan för nu var det inte alls lika hihihihi

nu såg den helt riktig ut... Konsigt va....

2009-03-03 @ 20:53:30
Postat av: elmida.se

Var går ni på det någonstans?

Verkar jättemysigt!

2009-03-03 @ 22:03:58
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0