7 Mars

Idag så har jag lämnat lillan för första gången och jösses så konstigt det kändes. Tommy och jag var ut och åkte skoter nu på förmiddagen och jag körde upp till spjärshälla och Tommy tillbaka :). Men jag håller med dig Emma, man behöver bälte på sig för att kunna sitta kvar :S jättejobbigt var det, mycket bättre när man körde själv :). Men till nästa vinter så ska vi byta stötdämpare så blir det mycket bättre, då kommer det vara som att sitta i en buss hihiii. Mormor var här och tog hand om lillan och dom hade haft det så mysigt och Tindra hade legat på golvet och lekt i babygymmet och det hade varit så roligt. TACK snälla mamma för att du satt barnvakt, är så glad att vi har dig :).



När vi hade Pia sist så tog jag det här kortet, dom är så söta på det


Så här brukar dom ligga när jag håller på med datorn :).

Saknar er så mycket så, men imorgon kommer ni hem :)



Ha en bra dag :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var så lite så....Ni behöver komma ut lite själva också gumman och det gick så bra så. Jag är GLAD att jag har dej också puss puss

2009-03-07 @ 13:17:38
Postat av: Sara

Va bra att du lämnade henne idag, man måste väl träna dom som man gjorde med hundarna ;D hahah. <3333

2009-03-07 @ 14:04:00
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma

haha man kan inte åka scooter utan att åka runt på stolen ;P

2009-03-07 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0