13 Maj

Vi hade en knölig natt inatt med, nu är det 2 av 3 nätter (varannan natt) som hon vaknar runt 2 och vill ha mat igen. Ska försöka några nätter till men det verkar som om det börjar bli dags för lite gröt på kvällen. Problemet är bara att alla barngrötarna innehåller mjölksocker (som jag har hittat), är det någon som vet en som är mjölkfri???? Får väl bli mannagrynsgröt annars, men då kan jag göra henne sällskap för jag tycker den gröten är så god :D.  Men min lilla skruttunge är lika glad ändå fast hon vaknar på natten, det är bara jag som är supertrött., dock så orkar hon inte vara vaken lika länge på förmiddagen som när hon sover hela natten.

Lite mys med Nalle Phu på morgonen....


Ikväll så är det dags babysim igen, hoppas vi får dyka idag igen. Ska försöka få lite kort på det den här gången :D. Nu är det näst sista gången, men vi ska gå även fortsättningskursen. Hoppas den börjar direkt :D.

Nu är det nog dags för en liten tupplur tycker jag att det verkar som.

Ha en bra dag:)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

EcoGo ska finnas på ICA och med två smaker. Puss

2009-05-13 @ 14:34:38
Postat av: mamma

apoteket ska visst ha sån gröt också......

2009-05-13 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0