15 Maj

Tindra fick sin första smakportion med havregrynsgröt igårkväll och det var så gott :). Blir nog inga problem alls med att få henne att äta, hon förstod direkt hur skeden och det som kom in i munnen skulle hanteras.... Hon vaknade 2 inatt med för att äta, ska bli spännade och se om hon sover bättre när vi kommit upp i en riktig portion med gröt på kvällen :).

Vad är det för gott jag ska få nu...


Mmmmm vad gott...


Sara satte upp håret på mig idag, visst blev jag fin


Så här blev kollaget när det var klart, är riktigt nöjd :D.


Det var allt för idag, nu ska jag lägga Tindra för förmiddagsluren :).

Ha en bra dag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Ohhh så söt hon blev hihihi och kollaget blev jättefint.......

2009-05-15 @ 13:23:31
Postat av: Iwars

Hon äter så äckliga saker men det gör hon nog inte när hon blir stor ;D heheh <333

2009-05-16 @ 15:23:04
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt hon blev med tofsen :) hoppas ni haft en bra helg!

2009-05-17 @ 20:57:44
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0