20 Maj

Igårmorse så började farbron sätta gärdesgården och jösses vad fort det går. Mer än hälften är redan på plats nu :D, det blir så fint.

Här har dom precis börjat.


Idag så har jag för första gången i mitt liv haft en fönsterputsare hemma, vilket lyx, hihihiii. Blev jättefina fönster och snabbt gick det hihi. När han var klar så frågade jag om det gick och boka honom redan nu till hösten och tänk, det gick det haha.

Vi hade sista gången på babysimmet idag, för den här gången. Längtar redan till hösten, när fortsättningskursen börjar. Idag så fick vi lära oss att ha barnen på ryggen, det är meningen att dom ska kunna hålla i sig medans man simmar sedan.... ska bli intressant att se om det fungerar. Men Tindra tyckte iallafall att det var kul att ligga på min rygg, men å andra sidan så tycker hon ju att allt som man gör i vattnet är roligt haha.

Puss på dig mamma


Nej nu ska jag gå och sova, imorgonförmiddag så bär det av upp till gammelmormor i Orsa. Hon har inte träffat Tindra än, bara sett henne på kort. Det är Sara, Tindra, mormor, morfar, Molly, Pia och jag som åker upp och på vägen hem så tar vi "genvägen" över Vansbro och släpper av Sara hos Kristian.

Sov gott :D

Kommentarer
Postat av: Sara

haha genvägen ja ;) men de ät snällt :) puss puss <33

2009-05-21 @ 00:26:19
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0